سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای سفارش از دکتر کرمانی

بعد از طی کردن مسیر تا جایی که گفته شد به یک مرحله جدید خواهید رسید. در این جا باید به نتیجه برسید که از بین بسته هایی که برایتان مشخص شده است، کدام گزینه برایتان مناسب تر است. شما باید انتخاب کنید که می خواهید برنامه غذایی و برنامه ورزش را یک جا تهیه کنید یا برنامه رژیم غذایی برایتان کافی است. مثل مراحل قبل اگر تفاوت پکیج ها را نمی دانید، بر روی آیکون قرمز رنگ علامت سوال کلیک کنید تا اطلاعات کافی را دریافت کنید. بعد از مطالعه و تصمیم گیری بر روی پکیجی که مناسبتان است کلیک کنید. پنجره ی  جدیدی برایتان باز خواهد شد. اگر همه چیز رو به راه است، تایید و پرداخت را کلیک کنید. 

سفارش از دکتر کرمانی

آموزش نصب دکتر کرمانی

تا به این جا تقریبا تمام مراحل دریافت رژیم را قدم به قدم طی کرده اید. در صفحه ی جدید فاکتور به شما نمایش داده می شود. در این صفحه شما می توانید انتخاب کنید که هزینه را به صورت کارت به کارت یا از طریق درگاه های آنلاین پرداخت کنید. روش مد نظرتان را با تیک سبز رنگ مشخص کرده و برای اقدام به پرداخت، کلید پرداخت را کلیک کنید. بعد از پرداخت خریدتان نهایی شدهه و رژیمتان بدستتان می رسد. 
حالا برای راحت تر دسترسی داشتن به امکانات مجموعه دکتر کرمانی و رژیمتان، میتوانید از نرم افزار دکتر کرمانی استفاده کنید. نرم افزار رژیم دکتر کرمانی برای دستگاه هایی با سیستم عامل اندروید از طریق گوگل پلی در دسترس است. شما میتوانید آن را دانلود کرده و تنها با چند کلیک نصب کنید. لینک دانلود نرم افزار در منو پایین صفحه در سایت موجود است.

رژیم دکتر کرمانی

نحوه استفاده کد تخفیف دکتر کرمانی

برند ها و کسب و کار های مختلف زیادی برای جلب رضایت مشتریانشان و جذب مشتریان بیشتر، در زمان های مختلف تخفیف های متنوعی بر روی خدمات و محصولاتشان در نظر می گیرند. دکتر کرمانی هم این کار را میکند. اگر می خواهید از تخفیف های مختلف این مجموعه با خبر شوید و کد تخفیف های جدید دکتر کرمانی را دریافت کنید، بهترین راه سرزدن به تخفیف هات است.
روش استفاده از کد تخفیف های دکتر کرمانی این است که ابتدا به تخفیف هات بروید و به دنبال این برند بگردید. سپس در میان کد تخفیف های موجود و معتبر بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید. آن را کپی کنید و به وب سایت دکتر کرمانی برگردید. مراحل دریافت رژیم را مثل قبل طی کنید. پیش بروید تا به مرحله مشاهده فاکتور نهایی برسید. در این صفحه، در سمت چپ کادری را مشاهده خواهید کرد. کد تخفیف را در این کادر وارد کنید و بر روی ثبت کد کلیک کنید. حالا اگر همه چیز رو به راه باشد، باید تخفیف برایتان اعمال شود. پس از آن هم میتوانید خریدتان را نهایی کنید.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C