سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی آچاره ، اپلیکیشن خدمات منزل | achareh

به نظر شما سی سال پیش کسی فکر می‌کرد که یک زمانی برای هر کاری حتی انجام خدمات فنی، یک اپلیکیشن و نرم‌افزار وجود داشته باشد و همه‌ی نیازهای خود را بتوانیم تنها با چند تا کلیک ساده و در کم‌ترین زمان انجام دهیم؟ مسلما در آن زمان تصور این موضوع برای خیلی‌ها دشوار بود ولی امروزه با رشد سریع تکنولوژی و گوشی‌ها، این موضوع مسئله‌ی دور از ذهنی نیست. همه‌ی کسب و کارها، حتی خدمات فنی و تخصصی هم به صورت آنلاین به کاربران ارائه می‌شوند و دیگر خبری از گذاشتن زمان و هزینه برای پیدا کردن یک متخصص خوب نیست و می‌توانید به راحتی زمان خود را صرف انجام امور مهم‌تر نمایید! یکی از نرم‌افزارهای ارائه دهنده خدمات، آچاره است که در این نوشته می‌خواهیم درباره آن بیشتر توضیح دهیم.

اپلیکیشن خدماتی آچاره

تاریخچه آچاره

اگر بخواهیم نگاهی به تاریخ شکل‌گیری آن بیندازیم این نرم‌افزار در سال 1395 توسط سه تن از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف طراحی و ارائه شد. این اپلیکیشن، خدماتی از قبیل نظافت منزل، پذیرایی، شستشو، سرمایش و گرمایش، دکوراسیون و بازسازی، لوله کشی، تعمیر و نصب لوازم خانگی، برقکاری، کارواش، تعمیرات خودرو و غیره را به کاربران ارائه می‌دهد و در این حوزه یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌ها به شمار می‌رود.

سایت آچاره

هدف آچاره چیست؟

از مهم‌ترین  اهداف و رسالت تیم آچاره می‌توان به کاهش دغدغه و نگرانی‌های مشتریان نسبت به خدمات منزل، ایجاد تحول و نوآوری در روش ارائه خدمات و ایجاد بستری مناسب برای افراد متخصصی که سرمایه کافی برای راه‌اندازی کسب و کار خود به صورت مستقل ندارند، اشاره کرد. همچنین با ارائه سیستم امتیازدهی، همواره سعی در بهبود ارائه خدمات و افزایش کیفیت سرویس‌دهی خود دارد.

رقبای آچاره

این حوزه نیز همانند سایر حوزه‌ها خالی از رقبا نیست و رقابت تنگاتنگی میان آن‌ها پابرجاست! از جمله نرم‌افزارهای دیگری که در زمینه خدمات در محل فعالیت دارند می‌توان به پلاک، استادکار و اسپارد اشاره کرد که اکنون به بررسی رقابت این اپلیکیشن‌ها از ابعاد مختلف می‎پردازیم.

آچاره با چاره

خدمات آچاره

به طور کلی خدمت نظافت منزل، سرویس اصلی اپلیکیشن‌های ارائه خدمات می‌باشند ولی معمولا این اپلیکیشن‌ها، سرویس‌های دیگری را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهند. از نظر تنوع ارائه خدمات، نرم‌افزارهای آچاره، پلاک، سنجاق، استادکار می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند و به نوعی تمام نیازهای شما را پاسخگو هستند. همچنین با استفاده از کد تخفیف آچاره می توانید خدمات به صرفه تری را دریافت کنید.

شهرهای تحت پوشش آچاره

در حال حاضر در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، کرج، تبریز، شیراز، قزوین، کرمانشاه، اراک، ساری، قم، یزد، ارومیه، همدان، سنندج، اهواز، خرم آباد، رشت، کرمان، سبزوار، سلمانشهر (متل قو)، سمنان، اردبیل، جیرفت، کیش، بابل و ساوه فعالیت دارد.

 

منبع:

https://blog.mopon.ir/%d8%a2%da%86%d8%a7%d8%b1%d9%87-achareh/